wtorek, 24 lipca 2012

One direction ma 2 lata !


Jak wiecie , wczoraj minęły dokładnie 2 lata odkąd powstał zespół One direction .  Jarałam się tym jak dziecko ! ♥ Płakałam , piszczałam . Wszystko co możliwe ! < 3 Z tej okazji , napisałam przemowę . Pisałam ją wczoraj , dokładnie o 21 : 22 naszego czasu , więc jak jest " dziś " to znaczy wczoraj xd




. Nigdy chyba nie byłam bardziej szczęśliwa . Jestem dumna z nich . Jeszcze niedawno . Zupełnie obcy nam chłopacy , o których nie wiedzieliśmy DOSŁOWNIE NIC. Dziś są dla nas jak rodzina . Wielka rodzina Directioners . em .. Nie wiem wogóle co napisać . 5 idiotów , którzy ZAWSZE będą dla mnie wszystkim co mam. Zawsze ! Forever . Nikt i Nic nigdy tego nie zmieni . Oglądnęłam dziś wszystko co jest możliwe . Wszystkie Video Diary , wszystkie teledyski , wszystkie piosenki , wszystkie odcinki X-FACTOR z ich udziałem . Nie mogę ogarnąć , że to już 2 lata . 2 lata istnieje One direction . 5 chłopaków . Horan , Styles , Payne , Malik i Tomlinson . Te nazwiska na zawsze pozostaną częścią mnie. Zawsze ... ! Piszę to słuchając ich piosenek . Nie wiem , co bym zrobiła gdyby zespół 1 D nie powstał . Co z marzeniami ? Co z wspomnieniami ? Nie miałabym ich ! Po prostu ich bym nie miała . Kiedy jest mi źle , kiedy przeżywam trudne chwile w życiu . Spojrzę na ich zdjęcie , włącze piosenke . Od razu jest mi lepiej . Kiedy jestem najszczęśliwszą osobą na świecie , to tylko dzięki nim jestem jeszcze szczęśliwsza . Pomimo tego , że nasz blog ma małą oglądalność i nikt pewnie tego nie przeczyta . Chcę , żebyście wiedzieli co ja tak na prawdę sądzę o naszych 5 wariatach , których tak bardzo kocham . Każdy z nich ma w sobie coś wyjątkowego .
Niall - Oczy . I ten swój nieposkromiony głód ! ♥
Harry - Loczki oczywiście ♥
Louis - Swoje poczucie humoru i marchewki xd
Liam - Swoją powage i spokój .
Zayn - Wyróżnia się i to czyni go wyjątkowym .
Codziennie rano budzę się obok plakatu 1 D z nadzieją , że kiedyś spotkam 1 D . Że będę mogła dotknąć włosów Harrego . Zobaczyć oczy Nialla . I przytulić się do nich wszystkich ! ♥ . Pomimo tego , że nie znam ich w realu . Wiem o nich praktycznie wszystko co powinnam wiedzieć. Ja nie kocham ich za to jakie zajebiste piosenki nagrywają . Ich piosenki rozpierdalają mnie . Ale ja ich kocham za to jacy są ! Nigdy nie spotkałam , równie dobrego zespołu , najlepszych przyjaciół , tak bardzo pozytywnie pojebanych osób . No może oprócz mnie i moich przyjaciół xd . Ale tu nie chodzi o mnie . Tylko gdy słyszę ich piosenkę odrazu rozpoznaje , jaki chłopak śpiewa każde słowo ! Uczę się angielskiego tylko po to by rozumieć co mówią , co śpiewają . 2 lata . 24 miesiące . 730 Dni . 17,520 godzin . 262,800 Minut . 63,072,000 Sekund = One Direction ♥ Jaram się dzisiejszym dniem jak jeszcze nigdy . Cały dzień słucham ich piosenek , oglądam ich zdjęcia . Nikogo innego ! Ale właśnie tych debili ! ♥ . Szczerze ? Nie wiem za co ich kocham ... Za to , że są tacy cudowni , za to że są tacy piękni ? Nie wiem , na prawdę nie wiem . Zryli mi psychikę . Bardzo ! Dziękuję im z całego serca .

Pisałam to co czuję . Mam nadzieje że to docenicie. xxx

Kocham was ludzie ! ♥

Follow - https://twitter.com/HazzaStylesx3 .

Lajk -  https://www.facebook.com/pages/One-direction-przeprasza-za-swoj%C4%85-zajebisto%C5%9B%C4%87-/247740845337916

CZEKAMY DO NASTĘPNEGO ROKU ! ♥ .




Następny ROZDZIAŁ będzie prawdopodobnie w czwartek . 


Zaczęłam już go pisać , ale cierpię teraz na brak weny : d


Dziękujemy za 200 wyświetleń bloga. Cieszę się , że doceniacie 

naszą prace. Zachęcamy też do komentowania <3 .

                                                     
                                                                                            ~ Love idiots. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz